Weer een nieuw 'avontuur'!

5 februari 2017 - Sydney, Australië

Het is vroeg dag vandaag.... Gistravond zijn we  aangekomen in Sydney, na een reis van 20 uur. Vanaf Amsterdam naar Singapore en daar met een uur overstaptijd de vlucht naar Sydney genomen. De hele reis zijn we volgestopt met eten en drinken en hebben we geen  calorie verbruikt. Tel daarbij op dat we ook amper geslapen hebben onderweg, dus na een rondje Darling Harbour met een alcoholische versnapering bij een graadje of dertig lagen we om half tien uitgeteld op bed. Geen avondeten nodig gehad :) Gevolg is dat we vanmorgen om kwart voor vijf elkaar aan lagen te kijken. Dat wordt een lekker lange dag vandaag! En warm... de weersvoorspelling zegt een graadje of 35. Dus hup in de kleren! Ik krijg honger, JH is een rondje hardlopen en als hij terug is kunnen we aanvallen bij het ontbijt! En daarna de straat op!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Koos en Cathrien:
    Goeiemorgen,
    Lekker om zo verwend te worden tijdens de reis, heb je tenminste wat te doen, lijkt me heerlijk. Ben blij dat jullie veilig aangekomen zijn , heb het weer helemaal gevolgd en ook dat er vertraging was, zowel in A'dam als in Singapore.
    En nu lekker de stad in.
    Veel plezier vandaag !!
  2. Patty:
    Hier Nitram en Yttap,
    Gelukkig zijn jullie op je bestemming. Lang he zo'n reis down under. Hoe smaakte de Singapore Sling ?
    We kunnen Darling harbour nog goed voor de geest halen. We zien wel een foto vsn jullie met DH op de achtergrond tegemoet.
    Veel plezier en tot mail,
    No worries
  3. Gale Coehorst:
    4 februari 2017
    Ooooh we zijn niet jaloers... echt super gaaf. Even weer wennen aan klimaat en tijd... goed bezig ook Jan Herman met lopen in 30 graden haha. Veel plezier daar!
  4. Meery:
    5 februari 2017
    Fijn dat de reis zo goed verlopen is. Lekker genieten.
  5. Meery:
    6 februari 2017
    Ik blijf via Joke d'r mobiel op de hoogte. Ben benieuwd naar jullie volgende verhalen.