Bye bye Australia

25 februari 2017 - Adelaide, Australië

Zondag de 19e regende het bijna de hele dag maar maandag de 20e was het droog. De wandelschoenen aan en naar de Pinnacles gereden. Leuke wandeling, niet te moeilijk, naar een uitkijkpunt en daarna nog twee hele makkelijke naar de Boroka Lookout en de Balconies.
Tijdens het teruglopen vanaf de Pinnacles komen we zelfs een bekend gezicht tegen! Één van de dochters van de 'sigarenboer' van vroeger, van den Berg. Even een praatje over onze en hun reis en weer verder.
Terug op de camping liggen er kangeroes op een lege plek. Wij helemaal enthousiast! En binnen het uur hopsen er diverse langs de camper. Eén komt zelfs heel dichtbij en gluurt de camper in :)
De kookaburra lacht ergens in een boom, maar laat zich niet zien...
Via Mount Gambier en Robe rijden we richting Adelaide. Eigenlijk willen we ook naar Kangeroo Island maar de tijd is te kort en met de camper over varen is heel duur. Blijft nog iets voor de bucketlist...
Het weer is beter geworden! Alhoewel het 's avonds best koud is schijnt overdag de zon flink. De laatste twee nachten blijven we in een voorstadje van Adelaide en gaan een middagje de tram naar het centrum van de stad.
Vandaag, 25 februari, hebben we de camper ingeleverd en slapen we in een motel vlakbij het vliegveld want morgenochtend vliegen we naar Singapore voor het laatste deel van onze vakantie.

1. Patty:
    25 februari 2017
    De wereld is klein, was dit toevallig Tineke vd Berg ? Of Een van de tweeling.
    Op naar Singapore !! Vergeet de chilli crab niet te eten met witbrood, mmmm
    Dikke kus van ons
  2. Anneke Lavooi:
    25 februari 2017
    Eén van de tweeling! En ja, we gaan zeker chili crab eten :p
    XX
  3. Plonie:
    25 februari 2017
    Wat gaat dat snel zeg. Goede reis naar de volgende bestemming. Wie weet wie en wat je daar weer tegen komt. Veel plezier nog.
  4. Astrid:
    25 februari 2017
    Wat is het snel voorbij !! Nog veel plezier in Singapore .
  5. Koos en Cathrien:
    25 februari 2017
    Jeetje is het al zover, is veel te snel gegaan, voor jullie ook waarschijnlijk en jullie zijn goed verwend met de kangaroes om je heen. Heb heel de tour gevolgd en het was weer een mooie reis.
    Wat een toeval om zo een Sliedrechtse te ontmoeten, was zij degene die met een zoon van apotheker van der Berg getrouwd is en zelf ook apotheker is?
    En nu op naar Singapore, jullie zullen zo meteen, als jullie wakker zijn, wel naar het vliegveld gaan.
    Ook daar weer heel veel plezier en lekker eten.
    Knuffel Koos en Cathrien
  6. Anneke Lavooi:
    25 februari 2017
    Geen idee of zij apotheker is... dat is weer iets waar jij van op de hoogte bent haha!
    Het is inderdaad omgevlogen, maar dat is altijd zo als je een leuke tijd hebt.
    Straks op weg naar Singapore! Lekker eten!
  7. Patty:
    26 februari 2017
    Zijn jullie al in " can do la" land ? Een mooie afsluiting vsn jullie reis. Dan graag nog een foto van jullie. Niet down under op zijn kop maar eentje half of driekwart
    Groetjes