Singapore

28 februari 2017

Oh, wat is het lekker warm hier! Iedere keer als je naar buiten loopt krijg je, na de airco-kou van binnen, een warme deken over je heen.
De stad is heel schoon, daar staat hij om bekend en dat is te zien. Geen rommel op straat, geen graffiti, geen kauwgom. We hebben een metropas gekocht om niet alles te hoeven lopen in de warmte en ook de treinen en de stations zijn blinkend schoon!
Het is wel duur, schreeuwend duur zelfs. Voor de prijs van een biertje op een toeristenterras koop je in Nederland bijna een krat! Hier zullen we niet dronken worden haha!
Jan Herman is hier weer op food safari. Waar ik hem in Kuala Lumpur verbood om in de tentjes langs de straat te eten omdat ik het steegje erachter gezien had ga ik nu met hem mee-eten! Zondag hebben we de tip van Martin en Patty gevolgd en hebben we Chili Crab gegeten. Heerlijk zitten knoeien met een notenkraker en een pulkvorkje. De serveerster bleef heen en weer lopen met schaaltjes water voor onze handen. Gister Chinees gegeten bij een eetstalletje in een winkelcentrum en vanmiddag geluncht bij een Maleis stalletje.
Natuurlijk hebben we ook de nodige kilometers gelopen om de calorieën weg te werken. Waarschijnlijk niet voldoende, onze kleren gaan redelijk strak zitten.... Dat komt thuis wel weer goed. En thuis komt snel dichterbij.... morgenavond vliegen we weer terug.... met kilo's extra lichaamsgewicht en tonnen aan herinneringen.

1. Astrid:
    28 februari 2017
    Welkom terug voor straks. Jullie hebben wel iets moois om op terug te kijken.
  2. Patty:
    28 februari 2017
    Hele fijne vlucht terug.. Deze vakantie kan niemand je meer afpakken tot gauw ziens xx
  3. Koos en Cathrien:
    28 februari 2017
    Fijn dat jullie zo genoten hebben en vandaag weer heerlijk gegeten en gedronken.
    Steek maar in je zak.
    See you both soon xxx
  4. Plonie:
    28 februari 2017
    Geniet nog ff van alles voor het weet zit je weer in het vliegtuig. Fijne vlucht en veilig naar huis.
  5. Henny Muilwijk:
    28 februari 2017
    Zeg,met al die extra kilo's erbij.Is het de bedoeling dat we jullie weer ophalen op het station of rollen jullie vanzelf het Drijberplein op?
  6. Anneke Lavooi:
    1 maart 2017
    Dat gaan we de vering van jullie auto niet aandoen Lief dat je het aanbiedt maar we nemen in Dordt een taxi naar huis.